Sunday 12 June 2011

aku, ain, sara N cerita kita...

malam ne tiba2 timbul mood aku untuk menulis kisah aku, ain n sara...apa di sebalik cerita ini???kami bertiga orang yg pernah GAGAL dlm menuju cita2 tp akhir nya BERJAYA stelah m'harungi berbagai onak n duri..penuh cerita..penuh bermakna..penuh nostalgia suka dan duka yg ditempuhi bersama...

                                             3 ANGELS : kak Long..kak ngah..kakcik  


masih segar dalam ingatan aku, pertemuan yang tidak pernah di rancang tetapi ALLAH jua yang mengatur segalanya...Di bumi Anbiyak kita hanya la teman biasa  yang sekadar bertegur sapa N berbalas senyuman ketika dikuliah or teserempak di mana-mana.

No comments:

Post a Comment

Siapa Aku ???

My photo
Sangat suka tgk benda-benda CANTIK walaupon aku tak cantik tp hubby tetap cakap aku la insan yang paling SEMPURNA DAN TerCANTIK di dunia hihihi (syok gila)...sapa-sapa yang rasa aku penah TENUNG or RENUNG or PANDANG & or3 la dia lama-lama kira org tu mmg CANTIK sangat-sangat lah di mata aku.. Nak jadi isteri SOLEHAH sbb nak masuk SYURGA amiNnNnnn...haha hihi huhu...:) ape yg ingin aku tulis dlm BLOG ne just sekadar bEkisar ttg khidupanku N org2 yg pernah HADIR dlm hidup aku...:0)