Monday 20 June 2011

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG...

Ku tulis KHAS buat suami ku (ABDUL KARIM B AZIZ)  yang TERCINTA...kenapa???
Dia juga antara punca @ penyebab aku temui KEJAYAAN dalam hidup
Menyebab kan aku Terjumpa CINTA yg hanya sementara
Sanggup berkorban hanya untuk melihat aku SENYUM...
  
Lima tahun untuk mengekal kan hubungan hingga ke jinjang pelamin
Bukan lah satu jangka masa yang pendek untuk kita Kekal kan hubungan 
Tanpa ada persengketaan namun Biar kan titik pertemuan 
Dan cerita kita tersimpul rapi dalam kisah CINTA-KAHERAH
Biar menjadi tanda tanya kepada pewaris AGAMA yg bakal hadir 
Tidak lama lagi, Ya hanya tinggal selangkah sahaja perjalanan
Keluarga kita akan lengkap, sempurna seperti kita ingin kan...

Abang SAYANG ummi x??
Itulah soalan yang sering ku ajukan setiap hari
Kadang-kadang berpuluh2 kali ummi tanya dalam sehari
Walaupon jemu abang tetap akan jawab dan ummi akan TERSENYUM
Dan ummi tetap akan terus menanyakan soalan itu selagi mampu berkata2..

Ummi SAYANG abang 
Selamanya akan SAYANG
Supaya SAYANG itu tidak hilang lagi dan
Jangan sesekali biarkan ia HILANG...





Tiada Yang Indah Melainkan Kita KEKAL Hidup BAHAGIA...

3 comments:

  1. terimaa kasih byk2 hehe.. abg balas waktu ummi pula tidur.. hehe semoga ummi jadi isteri yang solehah

    ReplyDelete
  2. moga bahagia hingga ke akhir hayat kak shera n en.abd karim..suka tgk u all..hihi

    ReplyDelete
  3. Fuiyooo memang pasangan yang mesra alam..semoga hingga ke syurga ya..

    ReplyDelete

Siapa Aku ???

My photo
Sangat suka tgk benda-benda CANTIK walaupon aku tak cantik tp hubby tetap cakap aku la insan yang paling SEMPURNA DAN TerCANTIK di dunia hihihi (syok gila)...sapa-sapa yang rasa aku penah TENUNG or RENUNG or PANDANG & or3 la dia lama-lama kira org tu mmg CANTIK sangat-sangat lah di mata aku.. Nak jadi isteri SOLEHAH sbb nak masuk SYURGA amiNnNnnn...haha hihi huhu...:) ape yg ingin aku tulis dlm BLOG ne just sekadar bEkisar ttg khidupanku N org2 yg pernah HADIR dlm hidup aku...:0)