Tuesday 21 June 2011

Deco - Deco...

Urm..kali nie nak cerita pasai deco2 rumah hehehehe...

Baru ja balik dari sek n bila masuk ja dalam rumah betapa TENANG nya hati tgk rumah yang bersih , tersusun kemas dan yang paling best CANTIK hehehe..(pd mata aku la) mana tak nya sepetang lepas balik sek kemarin aku berhempas pulas mengemas , menukar design tp bukan sorg2  sbb hubby yang SETIA tetap kene tolong jugak hihihi...KERJAaaaSAMA!!! kata wonderpat..hihihihi

Urm..barang2 yang ada dalam rumah aku nie xde la banyak sgt tapi kalu buat sorang2 penat juga la kan...Perabot2 yang ada pon tak MAHAL2 sgt sbb aku bprinsip biar harga murah tapi nampak cantik..lgpon sementara ja tinggal sini..nati dah MILIKI rumah IDAMAN br aku nak beli perabot2 yg BERKUALITI dan CANTIK hehehe...

,

Sebut pasai rumah..mcm2 bentuk rumah aku nak bt n kdg2 pening nak pilih yg mcm mn..adoiii...hubby pon dh pening dan dia selalu ckp " umi ne tak tetap pendirian langsung..tgk rumah tuu umi nak bt, tgk umh nie umi nak bt jugak sampai abg pon x phm umi nak rumah design mcm mn " huhuhu..susah2 ikut abg la sbb abg dah ada lama dah design n x pernah berubah dari dulu...ayat merajuk yg aku keluarkan pulak " abg bt la rumah abg...umi nak bt rumah umi" umi kn ada duit jugak huhuhu tu kira merajuk la tapi dalam hati btoi gak kata hubby, kena pilih 1 ja design rumah yg btoi2 bekenan n teruih bt ja...tp selalu dialog ne akn terjadi bila d ats jln raya sbb ms tu nampak mcm2 design rumah org yg CANTiK2 huhuhuhu...

2 comments:

  1. wah kemasnya..nasib baik dah jadi cikgu kalau tak leh jadi bibik tau..haha..

    ReplyDelete
  2. waa beruntung dapat duk rumah sendirik.. kami duk rumah orang takut nak mengemas.. takut terbuang brg2 kesayangan depa wpon dah x guna..huhu.. jelez nih.. dok deco kat bilik sendiri ja ni..

    ReplyDelete

Siapa Aku ???

My photo
Sangat suka tgk benda-benda CANTIK walaupon aku tak cantik tp hubby tetap cakap aku la insan yang paling SEMPURNA DAN TerCANTIK di dunia hihihi (syok gila)...sapa-sapa yang rasa aku penah TENUNG or RENUNG or PANDANG & or3 la dia lama-lama kira org tu mmg CANTIK sangat-sangat lah di mata aku.. Nak jadi isteri SOLEHAH sbb nak masuk SYURGA amiNnNnnn...haha hihi huhu...:) ape yg ingin aku tulis dlm BLOG ne just sekadar bEkisar ttg khidupanku N org2 yg pernah HADIR dlm hidup aku...:0)