Tuesday 24 May 2011

tidoq..tidoq..tidoq....:)

malam sepi...dah nak pukul 12 malam tapi mata nie x mau di pejam2 jugak adoiii...mana tak nya balik sekolah tadi teruih tidoq sedaq-sedaq dah pukul6.30ptg...tuuu dia aih punya pulun sedap dok tidoq..tu lah aku yg sebenarnya hihihi,...mau bulih tidoq mmg x igt apa2 dah..mimpi???

                                              Sopan je GORILA nie tidOo...

xpayah cerita la sbb mcm2 aku mimpi N kdg2 aku pon x phm ngn mimpi aku tuu maklum la dh bcampuq semua hahaha lawak..mau mimpi gusti pasti org yg d sebelah aku mjadi mangsa tendangan n pukulan aku yg spt "Power Ranges" kalu x caya tanya la pengalaman2 org yg pnh tidoq sebantal ngn aku hihihi spt skrg tentu la my hubby kn.. pas2 adk beradik aku n  member2 aku pon x terlepas mlalui pngalaman yg sm apabia tdoq d sebalah aku spt ain, sara, makteh, kak hana, kak helda, kak uyah dan 2,3 org jugak  la sampai kn ada yg serik nk tidoq ngn aku lg sbb sakit maaa..kena tendangan d perut, kaki, kepala n sbgnya huhuhuhu (cian depa)...aku x sengaja mmg sungguh2 x sengaja hihihihi...apepon bila bgn tidoq depa ngadu, aku just bulih mintak maap je la hahaha...ok la br 15mnit mnulis mata aku dh mula mengantuk balik hehehe..so aku rs mmg patot aku tidoq sbb esk aku WAJIB bkeja huhuhu bnda yg aku x suka tp TERPAKSA la kn...xtau la bila nk cinta dgn kerjaya sndri.

                                                  

urm....masih mencari keikhlasan dlm bekerja..orang yang rapat n betul2 mngenali aku ja yg taw keinginan sbnarnya aku nk jd pa hihihihi...


 

No comments:

Post a Comment

Siapa Aku ???

My photo
Sangat suka tgk benda-benda CANTIK walaupon aku tak cantik tp hubby tetap cakap aku la insan yang paling SEMPURNA DAN TerCANTIK di dunia hihihi (syok gila)...sapa-sapa yang rasa aku penah TENUNG or RENUNG or PANDANG & or3 la dia lama-lama kira org tu mmg CANTIK sangat-sangat lah di mata aku.. Nak jadi isteri SOLEHAH sbb nak masuk SYURGA amiNnNnnn...haha hihi huhu...:) ape yg ingin aku tulis dlm BLOG ne just sekadar bEkisar ttg khidupanku N org2 yg pernah HADIR dlm hidup aku...:0)